PRACTIC MF – Ediția a XXVII-a

19-20 octombrie 2018, Hotel Best Western Bucovina- Gura Humorului

Compania de comunicare medicală Houston NPA vă invită să va inscrieti la cea de-a cincea editie din 2018 a seriei de evenimente Practic MF.

Evenimentul se va desfășura în perioada 19-20 octombrie 2018 la Hotel Best Western Bucovina din Gura Humorului si se adresează medicilor de familie din județele SV, MM, BN, NT, BT, IS.

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Nicolae Calomfirescu.

Evenimentul este creditat EMC.

Dintre temele ce vor fi abordate, putem enumera în acest moment:

Locul fluoroquinolonelor în terapia infecțiilor în ambulator – Prof. Univ. Dr. Egidia Miftode

Hepatita cronică cu virus C – depistare pentru eradicare – Prof. Univ. Dr. Egidia Miftode

Managementul hipertensiunii la pacientul hipertensiv, diabetic, cu afectare renala – Prof. Univ. Dr. Mitu Florin

Alegerea corecta a dispozitivului creste persistenta – Prof.Univ.Dr. Postolache Paraschiva

Ficatul și sarcina – Conf. Univ. Dr. Mihaela Moscu

Avantajele combinatiei in doza fixa de olmesartan si amlodipina in evolutia pacientului cu boala cardiovasculara – Dr. Luca Lacramioara

Noutati in managementul pacientilor cu sindrom de intestin iritabil! Intre eficacitate si siguranță în tratamentul cu diclofenac- povestea continua… – Sef Lucrari Univ. Dr Victorita Sorodoc

Prevenția căderii părului în alopecia androgenică la femei – Conf. Univ. Dr Olivia Timnea

Vaccinarea antipneumococică in programul național de imunizare – beneficiile comunicării în vaccinare si aspecte practice – Prof. Dr.  Evelina Moraru

Tratamentul cu molecule moderne al hipertensivilor cu risc cardiovascular crescut, in lumina noilor ghiduri ESC/ESH – Sef Lucr. Dr Mariana Floria

Rolul AINS in managementul terapeutic al durerii – Dr. Nicoleta Dimitriu